Sunday, March 18, 2012

permaisuri hatiku!


Assalamualaikum semua!






Kalau lama tak telefon mak,lama tak dengar suara mak..buat kerja tak tenang,baca buku tak masuk.

hati ni resah gelisah..ada sesuatu yang hilang..saya selalu sembang dan luahkan apa yang terbuku kat hati kepada mak lebih kepada abah..mungkin sebab tu kot.....

Tapi nak dikatakan kat sini,kalau saya kat sini sakit,demam atau sedih..esok lusa adalah mesej dari Malaysia from mak...


''Akak sihat?moga study okay semuanya.''

 saya berkata dalam hati..

''mak aku macam tau-tau aja aku tengah sakit/mood down giler''



Hujung minggu saya akan call dan banyaklah kisah-kisah yang keluar from mulut emak.Saya akan bertanya perkembangan adik-adik.Study diaorang,kenduri-kendara kat kampung  and bla bla..Hati yang tak tenteram tadi,akan beransur-ansur hilang..mula tenang..

Subhanallah...AJAIB sungguh!Suara mak mampu menghilangkan resah gelisah ini.






Saya fail,saya pass exams,mak yang akan diberitahu dahulu..abah tak tanya banyak sangat..jarang sekali saya nak luahkan kat abah.

Mak lain..saya suka siapa,orang suka saya,,semua saya bagitahu..then,dia lah yang akan komen banyak..kalau kat dia berkenan,so lulus la orang tu.Ehe!



Di hujung talian,mak akan selalu sebut


"Love u akak,miss u"






yer mak,Nina love u and miss u more!

No comments:

Post a Comment